Michał Reda

Cześć nazywam się Michał! Od ponad 12 lat zajmuję się rozwijaniem i skalowanie produktów i usług zakorzenionych w świecie digital. W branżę wszedłem w wieku 21 lat tworząc od podstaw koncepcję a następnie zarządzając rozwojem i skalowaniem platformy edukacyjnej dla uczniów i nauczycieli dla Wydawnictw Szkolnych PWN. Potem już poszło... Rozwijałem i badałem platformy oraz aplikacje eduTech w 3 największych wydawnictwach edukacyjnych w Polsce. Budowałem własne start-up’y, w tym jeden dla funduszu inwestycyjnego. Miałem także możliwość projektowania, wprowadzania na rynek i skalowania e-commercowej marki suplementów prokognitywnych w formule Direct-to-Consumer (D2C) w inkubatorze innowacji USP Zdrowie. W ciągu ostatnich lat aktywnie dzielę się wiedzą z zakresu badań, strategii i rozwoju produktów. Miałem możliwość współpracy zarówno z managerami i zespołami wdrażającymi innowację w korporacjach (T-mobile, Netia, Asseco, Avon, Grupa Pracuj, Santander), firmach technologicznych jak Netguru, Tidio, RedSky, HTD Health, czy Huuuge oraz firmach consultingowych jak Nielsen, Cognifide (Wunderman Thomson). Jak dotychczas miałem przyjemność prowadzić szkolenia dla ponad 200 managerów w Polsce, 50 start up'ów oraz kilkunastu firm. Występowałem również na konferencjach dotyczących innowacji i rozwoju produktów dla polskiego jak i międzynarodowego grona odbiorców. Współtworzyłem i prowadziłem pierwszy w Polsce kompleksowy program edukacyjny dla managerów produktu - Product Management Academy. Posiadam m.in certyfikaty UX-PM, Certified Product Manager oraz Certified Growth Hacker.

Wystąpi Na:
Wykład
Sep 11, 2021 1:00 PM
OMG! Kolejny produkt bez wartości i klientów...

Podczas wystąpienia opowiemy o tym jak uniknąć budowania produktów, które nie będą przynosiły wartości klientom, stosując proces Product Discovery.